lauantai 19. tammikuuta 2013

Uutta tupaan ja vanhaa ulos...

Tilasin muutama päivä sitten Jotexilta Jonnen huoneeseen rullakapan ja verhokangasta sivuverhoiksi kun vihdoin löysin sen tyylistä mitä oon jo pitkään hakenut ja jolle Jonnekin antoi siunauksensa. Olin aivan onnesta soikeena, kun eilen tuli viesti, että paketti on jo saapunut; Jes pääsee ompelemaan! :)
Tänään sitten ompelu-vimmoissani kävin hakemassa sen paketin ja voi mörkö! Sieltä tuli vaan toi tumman sininen kappa, eikä sitä 5m kangaspalaa ollenkaan! :( Oon niin pettynyt ja lähetyslistassakin luki että toimitus on vasta joskus kahden kuukauden päästä!?! Tosi tylsää, onneksi en kaivanut ompelukonetta valmiiksi keittiön pöydälle odottamaan...
Huomena ajattelin joka tapauksessa laittaa ton kapan Jonnen ikkunaan, vaikka se jääkin nyt vähän vajaaksi ilman niitä sivuverhoja :( Kevättä odotellessa....

OLD FLAGS -laskosverhoOLD FLAGS -kangas, 5 metrin valmispala
























Jimikin sai eilen kevääksi vähän uutta kivaa, kun sain hm:n paketin. Sekin oli osittain pettymys, kun olin tilannut Jonnelle pipon ja itselle ens kuun matkaa varten farkkupaidan, niin molemmat ostokset meni hutiin ja ne pitää palauttaa. Jimin vaatteet oli vaan heräteostoksia, mutta ne on ainoat mitkä pidän :D

Body, kauluspaita ja huivit :)

Tää päivä ja oikeestaan koko tämä viikko on mennyt vaan "raivatessa" kamoja, aina kun oon flunssaltani jaksanu. Oon jotenkin niin kyllästynyt kaikkeen ylimääräiseen tavaraan ja pölyn kerääjään. Olen laittanut ihan kunnolla tavaraa kiertoon ja lajitellut osan kirpparille vietäväksi.

Olohuonekin on ollut vitriinien lähdön jälkeen hieman avarampi ja sain vihdoin kaksi vuotta sitten kirpparilta ostetun taulunkin seinälle. Tähän asti pölyyntynyt vaatehuoneessa :)


Lotossakin näytti olevan 1 kpl 7 oikein, en oo vielä omaani tarkistanut, niin tässähän voi blogata vaikka monimiljonääri :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti